#PovinnýVISIčtvrtek

Jak na chytřejší nákup online médií

Snižte spendy za reklamy až o 48 % a zvyšte dosah značky až o 86 %

Čtvrtek 29. února 2024 v 18:00 
Vedle Space, Štefánikova 43a, Praha

Vstup do prostor možný už od 17:30

Registrace zdarma

Snižte spendy, naroste vám dosah i klientela

Už dávno neplatí, že když do reklamy „nalijete nějaký peníze“, tak vás to zachrání.

Svět digitálních technologií se neustále vyvíjí a s tím musí nastoupit i vynalézavost v oblasti nákupu médií. Je třeba nad investovaným budgetem přemýšlet více koncepčně, chytře volit kanály a ideálně umět data získaná v kampaních využít i v dalších oblastech marketingu.

Na VISIčtvrtku probereme následující: 

  • Jak se chovají zákazníci v onlinu a vývoj jejich chování v rámci ekonomických změn
  • Jak funguje klasický nákup médií a v čem může být zrovna pro vás být nevýhodný, doplněno o příklady z praxe
  • Jak nakupovat média chytře a jak díky tomu snižít spend až o 48 % a zvýšit dosah až o 86 %
  • Jak vyhodnocovat brandové kampaně, doplněno o příklady z praxe
  • S hostem ze Seznamu probereme jejich novou metriku „Plochoskore“ a ukážeme si, jak jsme s ní pracovali v rámci vánočních kampaní

Prezentující: 

IMG_8930-Edit-1

David Kotrč

V oblasti digitálního marketingu působí více jak osm let. Ve Visibility má na starosti vedení kampaňového a analytického týmu. Jeho doménou je hlavně strategické plánování multikanálových brandových kampaní pro klíčové hráče na trhu. 

Host ze Seznamu

Speciální host z RTB týmu Seznamu naváže na své letité zkušenosti, představí novou vlastní metriku „Plochoskore“ a ukáže, jak s ní pracovat v praxi.

seznam

O Visibility a Povinném VISIčtvrtku

Visibility je nezávislá digitální agentura specializující se na chytrý nákup médií, komplexní marketingové služby a poradenství se strategickými projekty v oblasti marketingu, produktu a inovací. Mezi klienty najdete mix českých i zahraničních značek jako například Avon, Nintendo, Portu, Penize.cz, Mobil pohotovost či švýcarskou firmu Ewopharma.

 

Povinný VISIčtvrtek je již ověřený koncept pravidelných večerních setkání pro marketingové odborníky i širokou veřejnost. Vždy poslední čtrvtek v měsíci probereme u sklenky (nebo více) kvalitního vína nejzásadnější informace týkající se daného tématu a nasdílíme tipy a triky jak na chytřejší a hlavně efektivnější řešení, vše opřeno o zkušenosti z praxe.
Google_GMP_Certified_Badge_Final_Med
certifikace-sklik_logo_u
MBP Badge - Light backgrounds
2560px-TikTok_logo-1
Adform-Logo.wine_.png