#PovinnýVISIčtvrtek
Čtvrtek 28. listopadu 2024 v 18:00
Vedle Space, Štefánikova 43a, Praha
Vstup do prostor možný už od 17:30
Na listopadovém VISIčtvrtku se zaměříme na praktické příklady a case study, které ukazují úskalí a příležitosti spolupráce s influencery.
Probereme, jaké chyby mohou značky udělat, a jak se jim vyhnout. Na příkladech z praxe, jako je Avon kauza s influencerem, kde si ukážeme jak si nenechat ukradnout svůj brand.
Budeme se věnovat i důležitosti správné kreativity a plánování – jak poznat, kdy je obsah relevantní, a kdy se trendy přesouvají jinam. Přiblížíme vám, jak by měl vypadat obsah, který drží krok s trendy, a nahlédneme do nástrojů, jako je ADS Library, abychom pochopili, jak kampaně skutečně fungují.
Dozvíte se, jak v online kampaních kombinovat kreativitu a spolupráci s influencery způsobem, který přináší výsledky, a ne problémy.
David Kotrc, je zkušený odborník v oblasti PPC kampaní. Ve Visibility zastupuje pozici Head of Campaigns. Během své kariéry se podílel na řadě velkých a úspěšných projektů, kde efektivně kombinuje svou kreativitu s analytickým přístupem. Jeho práce zahrnuje detailní plánování a realizaci kampaní, které nejen oslovují cílové publikum, ale také přinášejí relevantní výsledky. Díky své schopnosti dokáže identifikovat aktuální trendy a implementovat jej do strategií posilující značku a zvyšující její viditelnost na trhu.
Visibility je nezávislá digitální agentura specializující se na chytrý nákup médií, komplexní marketingové služby a poradenství se strategickými projekty v oblasti marketingu, produktu a inovací. Mezi klienty najdete mix českých i zahraničních značek jako například Avon, Nintendo, Portu, Penize.cz, Mobil pohotovost či švýcarskou firmu Ewopharma a spoustu dalších.
Povinný VISIčtvrtek je již ověřený koncept pravidelných večerních setkání pro marketingové odborníky i širokou veřejnost. Vždy poslední čtrvtek v měsíci probereme u sklenky (nebo více) kvalitního vína nejzásadnější informace týkající se daného tématu a nasdílíme tipy a triky jak na chytřejší a hlavně efektivnější řešení, vše opřeno o zkušenosti z praxe.